Ons doel is om het betaalproces zo gemakkelijk mogelijk te maken door meerdere manieren van betalen te bieden. De volgende betaalmethoden kan je gebruiken: PayPal - Veilig, snel en je betaling wordt automatisch en meteen verwerkt. Creditcard - Veilig, snel en je betaling wordt ook automatisch verwerkt. Je kan betalen met Mastercard, Visa, American Express en Maestro. Klarna - Betaal later met Klarna. Geniet van de flexibiliteit om te krijgen wat je wilt en later te betalen met Klarna. Bankoverschrijving - Betaal het openstaande bedrag wanneer het jou uitkomt. Hou wel in gedachte dat er een verwerkingstijd van 1-3 dagen bij zit. De productie van je order wordt pas gestart wanneer de betaling is verwerkt, de leverdatum zal dus veranderen. Betaling op factuur - Als je een klant met een zakelijk account bent, kan je ervoor kiezen een betaling op factuur te doen. Betaling op factuur Betalen door middel van een factuur is nog nooit zo makkelijk geweest! Je kan als zakelijke klant bij ons je orders op factuur betalen. Kom erachter of je hiervoor in aanmerking komt door hier het email formulier in te vullen met de gegevens van jouw bedrijf. Je kan deze stappen ook volgen als je het krediet van je account wilt verhogen. Volg deze stappen in het email formulier: 1. Vul de bedrijfsgegevens en je persoonlijke gegevens in 2. Selecteer het onderwerp: Betaling / Factuur 3. Vul de volgende details in: Kamer van Koophandel nummer BTW ID Bedrag Ordernummer (als je al een bestelling had geplaatst) / email adres Helaas accepteren wij geen cheques.
Je hebt een order geplaatst en een betalingsherinnering ontvangen. Hoe kan dat? Vanaf het moment dat het betalingstermijn op de factuur is afgelopen, sturen wij eens per twee weken een herinnering via email. Het is belangrijk om op tijd te betalen, anders loop je het risico dat er extra kosten bij komen kijken. Weet wel dat het tot 3 werkdagen kan duren om betalingen te verwerken. Heb je al betaald voor de order? Neem contact met ons op en stuur ons het betalingsbewijs door te kiezen voor Betaling / Factuur op het contact formulier. Zodra je het contactformulier hebt ingevuld en ingeleverd, gaat ons klantenserviceteam er verder mee aan de slag. We nemen zo snel mogelijk contact met je op over een oplossing.
Zodra de status van jouw bestelling verandert naar 'Je bestelling is verzonden', versturen wij de factuur via de mail. Daarnaast kan je ook de factuur downloaden in je account. Even ter herinnering, wij zullen nooit fysieke documenten versturen die bij je bestelling horen.
Bij Prezu streven we ernaar dat je hoe dan ook 100% tevreden bent met je bestelling. Dat is wat we beloven met onze 100% tevredenheidsgarantie. Hoe werkt het? Als je niet tevreden bent met je bestelling of met een ander onderdeel van het bestelproces, kun je het ons laten weten door ons klachtenformulier in te vullen. Hier kun je beschrijven waarom je niet tevreden bent en foto's of een video van je product toevoegen. Op basis van jouw klacht kunnen we je drie opties bieden: Je bestelling retourneren en een gratis herdruk ontvangen met de snelste levertijd. Je bestelling retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen. Je bestelling houden en een gedeeltelijke terugbetaling of korting ontvangen. Eenvoudig terugsturen Als je niet tevreden bent met je bestelling, neem dan gelijk contact met ons op. Ons klantenserviceteam zal je verder helpen.
Om erachter te komen wanneer jouw bestelling geleverd gaat worden, bekijk de Track & Trace link om ervoor te zorgen dat je thuis kan zijn. Mocht het nou zo zijn dat je niet thuis kan zijn wanneer de bezorger langskomt, is het mogelijk dat de bezorger het op een veilige plek achterlaat (ergens op het erf of bij een buurman), of ze nemen de bestelling mee terug naar het sorteercentrum. Afhankelijk van de koerier, proberen ze de bestelling op de volgende werkdag nogmaals te bezorgen of ze laten het achter bij een pick-up punt ergens in de buurt van het afleveradres. De status van jouw bestelling kan je altijd vinden via de Track & Trace link. Wanneer je graag het afleveradres of afleverdatum wilt wijzigen, zouden we moeten wachten totdat de bezorger een eerste poging heeft gedaan. Daarna kan je de koerierdienst opbellen met de vraag of ze de aflevergegevens kunnen aanpassen. Sommige koeriersdiensten eisen dat de afzender van de bestelling de gegevens aanpast. In dat geval, neem vooral even contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!
Helaas, dit is geen optie. Voor een levering hebben wij altijd een consumenten adres of zakelijk adres nodig. Mocht je hierover nog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer je één product bestelt, is het niet mogelijk om deze op te splitsen en om meerdere adressen te leveren. Wanneer je meerdere producten in je winkelmandje hebt, kan je in het winkelmandje aangeven dat je elk item op een andere locatie geleverd wilt hebben. Wanneer je al een bestelling hebt geplaatst maar vergeten bent een extra afleveradres aan te geven, neem vooral even contact op met onze klantenservice. Wij gaan dan ons best voor je doen om dit nog mogelijk te maken!
De meest precieze schatting van de leverdatum kan je vinden in jouw account op onze website. Hier kan je de verwachte leverdatum zien. Zodra je een order hebt geplaatst, zullen wij je ook de leverdatum opsturen via de mail. Zodra het verzendlabel op de doos is geplakt, wordt je bestelling opgepikt door de koerierdienst. Zodra het bij de koeriersdienst in het sorteercentrum is aangekomen, zal je een email ontvangen met de Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kan volgen. Normaal gesproken wordt deze email rond middernacht, op de dag van verzending, gestuurd. Leveringen worden dagelijks gedaan van 08:00 tot 18:00 voor bedrijven, en tot 20:00 voor consumenten. De levertijd hangt ook af van de route die de koeriersdienst heeft uitgezet, vandaar dat wij vooraf geen exacte tijd kunnen aangeven. Let op: De genoemde levering is alleen geldig wanneer er een geldige betaling is gedaan en de correcte bestanden zijn aangeleverd en goedgekeurd voor de genoemde deadline. Als dit niet het geval is, zal de leverdatum veranderen. Levering op zaterdag Het is niet onmogelijk voor onze koeriersdiensten om jouw bestelling op zaterdag te leveren, maar standaard leveren wij tussen maandag en vrijdag, ergens tussen 08:00 tot 18:00. Jouw Track & Trace link heeft de meest up-to-date informatie over de levering, bekijk deze dus goed om te zien wanneer het verwachte levermoment van jouw pakket is. Neem contact op met ons klantenservice team als je problemen hebt met de Track & Trace link.
Zodra je bestelling wordt verstuurd vanaf de producent, krijg je automatisch een email met daarin de Track & Trace link zodat je gemakkelijk in de gaten kan houden waar je bestelling is. Helaas kan er soms ook iets misgaan... Als je een error melding krijgt terwijl je de Track & Trace link probeert te openen, is het waarschijnlijk het geval dat de koerier jouw pakket nog niet heeft gescand. Als dit het geval is, willen we je vragen om de link de volgende dag weer te controleren. Als je het nog een keer hebt geprobeerd maar het nog steeds niet gelukt is, neem dan vooral even contact op met ons klantenservice team.
Als we een snellere levertijd aanbieden op de website voor jouw product en als je jouw bestand nog niet hebt goedgekeurd en de bestelling nog niet in productie is, dan is het mogelijk om de bestelling op te waarderen zodat deze sneller wordt geleverd. Neem hier contact met ons op voor de mogelijkheden. Als je bestelling in productie is, dan is het helaas niet mogelijk om deze sneller te leveren.