100% tevredenheidsgarantie bij Prezu

Bij Prezu geloven we in onze producten en streven we ernaar om jou 100% tevreden te maken met je bestelling. Daarom bieden we een 100% tevredenheidsgarantie.

 

Wat houdt dit in?

Als je niet tevreden bent met je bestelling of een ander onderdeel van het bestelproces, kun je dit aan ons laten weten via ons klachtenformulier. Hier kun je ons vertellen waarom je niet tevreden bent en foto’s of een video van het product toevoegen. Op basis van jouw klacht zijn er drie opties:

  1. We laten je bestelling terugsturen en ontvangt een gratis herdruk met de snelste levertijd.
  2. Je mag je bestelling terugsturen en ontvangt een volledige terugbetaling.
  3. Je mag de bestelling houden en krijgt een gedeeltelijke terugbetaling of korting.

 

Eenvoudig retourneren

Als je niet tevreden bent met je bestelling, neem dan direct contact met ons op. Ons klantenserviceteam staat klaar om je verder te helpen.

 

Hoe snel wordt mijn klacht opgelost?

We proberen binnen 24 uur te reageren op jouw klacht. Als je ons meer informatie en foto’s / video’s kunt geven, kunnen we je sneller helpen bij het vinden van een passende oplossing!

 

Foto’s en video’s

We begrijpen dat het belangrijk voor je is om de bestelling te ontvangen zoals jij het verwacht. Help ons jou te helpen door ons zo veel mogelijk informatie en foto’s te sturen.

  • Als jouw bestelling beschadigd is, stuur ons dan duidelijke foto’s waarop de schade goed te zien is, samen met een uitleg van de schade zelf.
  • Als het blijkt dat het design een andere kleur heeft dan jij had verwacht, stuur ons dan foto’s van deze kleurverschillen in natuurlijk licht.

We kunnen jouw klacht niet valideren zonder foto’s of video’s waarop de schade duidelijk te zien is. Kortom, bij Prezu staan we voor je klaar en willen we dat je tevreden bent met je bestelling. Neem gerust contact met ons op als je niet tevreden bent en we helpen je graag verder!